onsdag 8 december 2010

Ambitionsnivn har sänkts något

Suck och suck. Jag har 1000+ olästa blogginlägg på min reader (bloggar jag följer eller vid närmare eftertanke, tydligen inte följer) och alla skriver så roligt och så mycket. Från en ambition på att göra ett blogginlägg per dag rinner allt ut i sanden och jag inser att inte ens ett inlägg i veckan kan jag åstadkomma. Däremot har jag hunnit med att se alla tävlingar i skidskytte, följa med Gustav på hans första kalas, bjuda hem vänner och jobba. Sajberspäjsvärlden har fått stå åt sidan.

Fyra bra saker just nu:
Jag har fått jobb.
Gurkan är inte rädd för sina vinterskor längre. Han börjar till och med tycka att det är ok att gå i dom.
Snart finbesök av lilla bror med flicka.
Julafton och förhoppningsvis några dagar tillsammans med F.

Och mindre bra:
F har varit borta och ska bort igen. Fem ensamma heldagar med speedy Gonzales (läs: Gurkan).